Friday, February 4, 2011

KAKS

kursus asas keusahawanan siswa. aku pon pegi la kursus ni disebabkan ade mtm letak nme aku lam list. aku mls gilaa nk g sbb cuti kn. SIJIL n MERIT! yeaahh. struggle for both. kt sne aku blaja mcm2 psl perniagaan. aku tau yg cina kuasai ekonomi skunk. da la makanan pon dyorg yg supply. tah halal ke haram pon men bedal je. kt sne tido hotel ooo. hotel impian pantai morib, banting selangor. 1 bilik 3 org. best gilaaa. tem ceramah x best laa. ngantok!! ade 1 ari tuh ktorg ditinggalkan sehelai sepinggang kt pekan banting. dyorg bg ic je. pastikan kol 5 da ade kt dewan. perrghh! mengalir air mate dgr. haha. ktorg jual mcm2 brg. unsangkarable! my group dpt rm 304 lebih..dpt la no 3 overall. hik2 (bangge beb!) kt sne best sebab budak2 kaks sume gamble n havoc. bole la msok walaupon x pena knal kn. fasi gila sporting! xpena la aku g kursus yg tade senaman pg n riadah. haha. makanan xyah cte la. superb. lg seminggu dok sne leh obes aku. tem nk blek agak sedih laa cuz cm best plak dok hotel tuh. hahaha. kt sne sempat la berposing amek gamba. check dis out! :D

kt uma anak2 yatim kanchong darat, selangor

kt taman area2 hotel

my lovely and sporting fasi!

  baru pas mkn kt restoran temasya

 riadah tp bole wt hal masing2

 before ke hotel impian morib!

No comments:

Post a Comment